torsdag 11 februari 2010

I handen och närmast mitt hjärta träskon

Hej, här kan du som vill beställa ett par träskor till den nyfödda, dopet eller kanske till barnkalaset. Träskorna finns från storlek 22-32. De finns i vit eller rosa lack och dekoreras med siden- och organsaband i blått eller rosa. Etiketten är hjärtformad och där kan man ha önskemål om text.
T.ex.
Molly
Född:060318
Vikt: 3065gr
Längd: 49 cm


Edvin
Vår lilla Solstråle
1 år
2010-10-20

Molly, jag håller dig i handen och närmast mitt hjärta!

Edvin den vackraste stunden var den då du kom!
Lilla Charmtrollet
Edvin
Dopdag 2008-12-07

♥♥♥

5 kommentarer:

  1. Men kära hjärtanes vilka söta träskor! Bland det gulligaste jag sett!

    SvaraRadera
  2. Hej,
    vill gärna beställa ett par träskor, men har krångel med maillänken. vilken mailadress kan jag nå dig på? :)

    SvaraRadera
  3. Ååååå så himla söta! Jag kommer att beställa och jag länkar till dig från min blogg!

    SvaraRadera
  4. De är fantastiskt fina! Vilken bra idé, tycker alltid det är svårt att hitta fina och originella doppresenter.

    SvaraRadera